четвер, 15 березня 2018 р.

Кожен з нас хоча б раз у житті пробував ліпити з пластиліну. З цього матеріалу можна виліпити все, що підкажуть фантазія і уява - від реально існуючих предметів до фантастичних істот. А чи здогадувались ви, що пластиліном можна ще й малювати?
Художники стали недавно використовувати пластилін для створення своїх полотен.
Роботи художників (фото з Інтернету)

Виконуючи картини в техніці «пластилінового живопису», митець наносить мазки  на основу протягуванням пальцем пластилінового шматочка або кульки. Ось так і виникають пластилінові шедеври, пронизані теплом рук та  наповнені особливою енергетикою автора.
Наші перші спроби у  техніці "пластиліновий живопис"


Для малювання пластиліном немає обмежень. 
Знаходьте  час для творчості у своєму житті! Всім нових красивих ідей  і польоту фантазії!


понеділок, 12 березня 2018 р.

Захист  проектів «У світі тварин»

На уроці природознавства ми продовжили знайомство із тваринним світом. Запросили на урок тваринок із різних куточків Землі. 
Про себе розказували тигри і ведмідь, бобер і їжачок, зозуля і карасик, жук-олень і метелики…. Кожен намагався зацікавити глядача.

А ви хотіли б теж познайомитись із тваринками?

Запрошуємо до перегляду телепередачі.


Більше фото ТУТ.

субота, 3 березня 2018 р.

Підтримайте пернатих друзів!

Чи знали ви, друзі, що з 10 птахів тільки 2 доживають до весни?

Сумно, але факт. Нестача корму не дає шансів пернатим пережити холоди. У маленьких пташок активний обмін речовин і навіть невелике зволікання між прийомами їжі загрожує їм смертю.

Погода цими днями є справжнім випробовуванням не тільки для людей, а й пташок. Сподіваюся, у багатьох з вас є годівнички. Тож не зволікайте! Зерно, крихти хліба, шматочок сала – усе це зможе врятувати не одне пташине  життя.  

середа, 28 лютого 2018 р.

Навчальний проект "У світі тварин"

Багатьом першокласникам сподобалось працювати з  інтелект-картою. Упродовж декількох уроків, вивчаючи групи тварин,  ми разом створювали такі карти за зразком і опорними словами.
 

Це дало можливість краще засвоїти навчальний матеріал. Діти  вчилися не тільки відбирати головне, пояснювати поняття, а й співпрацювати у малих групах.